greenalpaca

Direktlänk till inlägg 21 maj 2014

Sorry :( Kort inlägg

Av Maria - 21 maj 2014 21:36

Ledsen att jag inte har bloggat något alls TT^TT 

Men det har varit så mycket i skolan nu när det

snart är sommarlov. Men jag fick reda på hur det gick

i ett prov och man måste få över 90 poäng för att klara

provet och jag var så nära men måste ändå göra om .-. 


Plugg, plugg .. 

men aja, idag var det verkligen sommar väder! förutomattdetregnasen

fick gå shorts och tshirt yeh! 


   
SeeU är en av mina favorit vocaloids!   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 31 maj 2014 17:46

          

Av Maria - 31 maj 2014 00:24

Vi fick en röd dag på onsdagen så vi fick vara ledig extra två dagar men det har endå inte varit så mycket ledig för mig för jag har ett omprov på onsdag nästa vecka och jag vill få i alla fall godkänt på det men det såå sjukt tråkigt prov det ...

Av Maria - 12 maj 2014 17:33

Hej. För ni som har sett en serie kallad Free! så är det här offical traliern  som släpptes 2 Maj? c:  1 ) Serien heter Free! Eternal Summer. Och är Förmodligen den sista delen av denna anime    2 ) Animen kommer förmodligen komma ut 2 Jul...

Av Maria - 11 maj 2014 17:16

Jag har startat en ny blogg för typ 15 gången hehe c:  Nejmen, här kommer jag skriva om vad jag gillar woho! Jag intresserar mig i japan och har följt många bloggar och tyckte det verkade kul :D .. gud vad dåligt det här låter ;w; men det fin...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Pink Cherry

Ovido - Quiz & Flashcards